Elvannnnnn Iki gündür geceleri vajinama baskı hissediyorum bebeğim büyüdüğünden mi kaynaklanıyo. Agri değil dolgunluk gibi. Yasayan var mı acaba
Deletedmom2 Elvannnnnn ilerleyen haftalarda dahada artacak canım endişelenme doğum yapana kadar yaşadım ben giyinirken merdiven çıkarken yataktan kalkarken ağladığımı biliyorum acıdan dayanamıyordum artık ama doğum yapınca hepsi geçiyor endişelenme ❤️
Masal71 Elvannnnnn bende 26+4 haftalık hamileyim bende 2 gündür vajınamda baskı hissediyorum herhalde çook hareke ettikleri ve büuüfükleri için olabilir
Seyma_1907 23+4 günlük hamileyim bende hissediyorum vajinamda ama normal bebek büyüyor kendine alan açıyor sanırım
Elvannnnnn Seyma_1907 OzgeGunes Deletedmom2 Edaliiii Ilk bebeği kaybettiğim için tedirginim cidden gece korkudan uyuyamadım çok teşekkür ederim cevaplarınız rahatlatti💎
OzgeGunes 29 haftalık hamileyim ben de ara ara o dolgunluk hissini alıyorum, endişe edilecek bir şey olduğunu sanmıyorum 🥰😇
Edaliiii Aynı haftadayız aynı şeyler bendede var geceleri uyku uyuyamiyorum bildigin herkes yaşıyor sanırım Allah yardımcımız olsun
Edaliiii Elvannnnnn oyy kuzum benim derdi çeken bilir Allah tamamına erdirsin insaAllah gönlünü ferah tut sen
Emercimek Bizde 24haftalığız. Kasıklarımda baskı hissediyorum bende. Başka bir şey soracam. Karnınızın büyüklüğü nasıl. Küçük bi kavun varmış gibi benim karnımın büyüklüğü. Bulunduğum yerden dolayı bu ara doktora da gidemedim. Acaba bebeğim küçük mü kalmış 🤦😅
Elvannnnnn Emercimek bende bu tamamen vücudunuz iç karın denilen olayla alakalı benim karnım 9 aylık gibi bebek 500 gram 🤣 gören ikiz mi diyo bende minik olması daha iyi bence 🤭🤭
Guler06 Elvannnnnn ya bende hissediyorum bırde happmom bu aralar düşük tehlikesi falan yazmış korkuttular benide bende24 haftalığım şuan
Buse_byrm Bende bugün 25+1 oldum. O baskı dediğiniz şey bendede var kasıklarımdan fırlıycak sanki. Doktorum bebeğimin ters durduğunu söyledi muhtemelen ayaklarıyla ittiriyor.