Kizlar merhaba ben 20+3 deyim .yaklaşık 4 gun önce dörtlü testimin 165 de 1 çıktığını ogrendim. Aslinda ikili testim, ultrason sonuclarim bugüne kdar hep iyiydi hersey yolundaydi. Hatta o gun gule oynayarak gittik esimle bebegi gormek icin. Bi an dunyam basima yıkıldı. Öğrendkten ertesi gun ayrintili ultrasona girdim oradada hicbrsey cikmadi. Ama bebegim surekli aklimda biseyi varmi diye surekli kötü ruyalar goruyorum . Sizlerdede boyle bsey basiniza geldimi yada ben ne yapmaliyim cunku cok üzülüyorum tek istediğim kızımın saglikli olmasi.... lutfen yardimm