Merhabalar kızlar çatlatma iğnesinin 12. Günü adetime 7 gün var sizce test yapsam çıkarmı yani psikolojik mi bilmiyorum ama kasık ağrısı bel ağrısı çekiyorum ve gögüslerimde hafif ağrı var birde bembeyaz böyle kremsi bi akıntım var sizce bunlar güzel haberin belirtileri olabilirmi?