Pinar62 Merhabalar herkese bel ağrısı yaşayan varmı benim gibi 😢 Uykum harap olmuş şekilde 2 haftadir yaptığınız ve memnun kaldığınız ne var kizlar yardımcı olur musunuz ?
Kupik Pinar62 20+1 haftalığım bende sürekli olmasada bir anda bir giriyor bel ağrısı kendimi felç geçirmiş gibi hissediyorum
Slnbsr Pinar62 ya bana da ilk dönemlerde oldu ama yürümek iyi geliyodu hareketsiz kalınca daha çok ağrıyodu belim. Hafif yürüyüş yap istersen
Pinar62 Ayaz13 Hamile yastığını duydum ama kullanıp fayda görmeyen insanlar var o yüzden tereddüt ettim almaya
Pinar62 Slnbsr Zaten oturamiyorum ki gün içinde de hareketli biriyim aslında. Geceleri şiddetli bir ağrım olmuyor uyutmayacak kadar
Pinar62 Kupik Benim erken bile başladı ileriki zamanları hiç düşünemiyorum. Hafifler diye kendimi avutup duruyorum 🙈
Papatya61 Benimde bel ağrım var bu aralar yok çok şükür ama olunca gece uyutmuyor. Ev işi yaptığım zamanlarda gece belimin sağ tarafında çok kötü bir ağrı oluyor. Gece yatakta sağdan sola dönemeyecek dereceye geliyorum yataktan zor kalkıyorum
Sultan2 Benimde sürekli belim kasığım ve bacaklarım ağrıyo daha 14 haftalığım epeyce yaşıyorum bu durumu adet ağrısı gibi