Bebegimm_20 Son adet tarihi 26 nisan olan var mı kızlar ? Ultrasonda son adet tarihinizle uyumlumusunuz kac haftalık gözüküyorsunuz?
Anneguncesi Bebegimm_20 sat 27 nisan bebeğim başından beri 1 hafta geri geliyor. Sata göre doğum 1 şubat gözüküyor, ultrasona göre 8 şubat.. sizde de mi aynı durum var?
28Nisan19 Selinsu benimde 20 nisan benim doktorumda ayni seyi yapiyor bi turlu ikna edemiyorum bu konuda 😅
Bsecill Bebegimm_20 22 nisan benim son adetim, genel olarak haftasıyla uyumlu ama kilosu için 1 hafta geriden geliyor dedi sorun değil doğumun kolay olur dedi doktor bugün 3-3,5 arasj doğar dedi mutluyuz bakalım bekliyoruz 😊
_merve_almira Benim 26 Nisan 2 hafta geç döllendi ama şuan haftasıyla uyumlu çok şükür. 31 ocak kendi doğum günümde doğurcam gibi duruyor aksilik olmazsa ☺️
Ozlembjk _merve_almira ay sizde benim gibisiniz benimde 26 nisan SAT ve doğum günümde 31 ocak 🙈 ama benim sezeryan olacağı için o günü beklemeyeceğiz dedi doktorum bakalim hayirlisi
sonsuzmasalim Bebegimm_20 geçen sene benimki 24 nisandı ve beklenilen doğum tarihi 29 ocaktı. Son adet tarihimle uyumluydum hep ve 26 ocak oğlum dünyaya geldi💙😇
Bebegimm_20 [silindi] evet aslında hep 10 gün falan geç söylüyordu. Ama son zamanlar kilosu kafası boyu önden gtmeye basladı. ultrason kağıdında haftasını daha fazla gösteriyor. Kafam karıstı benimde
[silindi] Bebegimm_20 bir süre daha böyle olur sonrasında haftasını takip eder canım kafan karışmasın normal bir durum korkmanı gerektiren bir durum söz konusu değil için rahat olsun
Bsecill Ozgebra 😊 bebişlet hemen hemen aynı gün doğacaklar desene 😊 senin bebişin kilosu ne kadar bide beni her hafta çağırmaya başladı doktor ya sendede öyle mi