İyi akşamlar,geleceğin güzel anneler.Bilgisi olan varsa yardımci olabilir mi.35+2 bu gün kontrole gittik,bebek iki haftadan doğum kanala girmişti.Normal doğum için bekleyebiliriz dedi doktor.Daha önce sezeryanla doğum yaptım ve bu gün örendim ki sezeryandan sonra normal doğum yapmak için fiyatlar baya değişiyormuş.Daha önce iki defa fiyat bilgisi istemiştim hem 2500 tl dendi,bu gün de 5500-6000 tl çivarında dediler.Oyle bir durumda karşılaşan var mı?Gerçekten sezeryan doğumdan sonra normal doğum yapmak daha mı yuksek fiyatlar?