Kbra1234 Kuzular kilolarınızı nasıl verdiniz göbeğiniz kaldı mı ? Gitmesi için birşeyler yaptınız mı ?
srfnr Kbra1234 korse almistim.gerek.kalmadi 12 kilo aldim 3ayda hepsi gitti hafif gobegim var eskiden beri olan
Deletedmom2 Kbra1234 bende korse almıştım ama hiç kullanmadım sanki baskı yaptı gibi geldi. 14 kilo aldım 3 ay oldu doğum yapalı hiç kilom kalmadı ama hafif göbeğim var hissediyorum korse taksam olmazdı belkide