Meeerveunal Merhaba kızlar 37. Haftamdayım doktorum çatı muayenesi yaptı ve bebek henüz kanala girmemiş yürüyüş yap bolca dedi sizin bebekleriniz ne zaman kanala girdi herhangi birşey yaptınız mı girsin diye
selinkusunannesi Meeerveunal Meeerveunal benim bugün kontrolüm vardı 38+2 olduk. Kanala girmemiş ama normal doğum pozisyonunda dedi. Merak etme kanala girmemesi sorun değil haftana göre. Bana bile herseye normal gidiyo dedi
Anne3434 Meeerveunal 32. haftadayim bebeğim doğum pozisyonunda ama ilki sezeryan olduğu için bu da sezeryan olacak 🤷🏼♀️☺️
Lindam Meeerveunal 39 haftalığız Bebek Doğum pozisyonu almış ama kanala tam olarak girmemiş bana da bol bol yürü dedi iner dedi
Meeerveunal selinkusunannesi benimde 28. Haftadan beri doğum pozisyonunda baş geliş ama kanala giremedi işte
Semihselim O sorun bendede var 39 um 38 de kontrol etti doktorum kanala girmemiş yuru dedi bu hafta ne diycek bilmiyorum
Lindam Meeerveunal evet ama havalar o kadar bozuk ki kafamı penceren bile çıkaramıyorum. Fırtına ve yağmur bir arada 🙄
EcrinveSelim Kızlar benimde göğsümün altına bi kaç gündür rahatlama var boşaldı resmen acaba bebek indimiki aşagı 26 haftalıkken dönmştü. Suan 32+4