Eğer doğum iznine ayrıldığınız da maaşınız yatarsa sgk tarafından yatırılan 10 bin civarındaki parayı almıyorsunuz. Alınca faiziyle geri mal müdürlüğüne ödüyorsunuz. Ama maaşınız yatmazsa sgk nın yatırdıgını hakkınızdır alıyorsunuz. Bide doğum sonrası analık ve süt parası yatıyor onları da başvurarak alıyorsunuz.