Yatmadan en az 3 saat önce yemeyi kesince biraz iyi oluyor ben gün içinde de çok yağlı ya da baharatlı şeyler yemiyorum artık baya rahatladım. Bilmiyorum psikolojik mi ama bi kaç badem yada bir havuç da sanki iyi geliyor gibi yada bir kaç yudum soğuk süt.