Sedahkn Kızlar düşük yapalım tam iki hafta oldu ilk bir hafta kadar kanamam oldu sonra geçti ama bugün kahverengi leke var ve biraz sancım var kızlar normal mi sizce
Smbl_gzl Bende ilkinde düşük yaptım bi haftayı geçkin kanamam oldu agrıyla birlikte sonrasında lekelenme olmustu normal bişey korkmanıza gerek yok geçmiş olsun bu arada .