Merbur Merhaba anneler Perşembe sabahı sezeryanla oğlumu kucağıma alicam inşallah. Epitural olacak. Önerileriniz nedir ilk doğumum.
ylzzz Merbur ilk kalkış zor. Bol bol yürü. Yanına depend al. Banyon için su geçirmez bant. Kesi yerin için de baticon da olsa iyi olur
ylzzz Merbur bende korktum ama sonra baktım tepemdeki ışıktan nasıl kesildiğimi izliyorum 😂 korkma çok güzel bişey. O anın tadını çıkar. Canın hiç yanmadan bebeğini yanağına koyacaklar o mis kokusunu içine doya doya çek