Normal doğum yaptım toplamda 23 kilo falan aldım Doğumdan çıktığımda eve geldim tartıya çıktım 10 kilo gitmişti. 40 ıma kadar bi 5 kilo daha gitti. Ama emzirme döneminde çok alıyor insan sürekli yeme ihtiyacı oluyor kan şekeri düşüyor sürekli tatlı istiyor insan 🤦🏼♀️ 7-8 kg fazlam kaldı onu da şu kış geçince veririm diyorum hala adet olmadım onunda etkisi var tabi ve dikkat etmiyorum yani yiyorum 🤦🏼♀️