Asd92 Kızlar merhaba gece yatağa geçtiğinde ayaklarının altında yanma oluyo ve yorganına dışına çıkarıyorum. Geçmiyor yinede hamilelikleri ilgisi var mı sizde yaşıyo musunuz?
fatma1993 Asd92 evet bizzat ben yasiyorum 21.ci haftamdayim.4 ve ya 5 gundur yasiyorummm.ayni senin gibi.
Asd92 Fdm üşümüyor benim aksine daha da yanıyor gibi buz gibi şeyler koysam ayaklarına diyorum tabi üşütrüm diyede yapamıyorm😊
seda1anne 12 haftalık hamileyim en başından beri yanıyor ayaklarım ki ben çorapla yatacak derecede ayakları üşüyen biriydim hamilelikten sonra sık sık tuvalete kalktığımda ayaklarımı yıkıyorum öyle yatıyorum tekrardan
Asd92 seda1anne Senin erken başlamış demkki canm sen şekerin baktr bakalım haftası gelince. Ben 29 haftalığım iki üç gündür yaşıyorum bu şikayeti
fatma1993 seda1anne baslarda da olabiliyor canim bunlar ama yine de kontrolune gittiginde her ihtimale karsi sorabilirsin🤔
SedaveSusam Asd92 ben ya bennn uyuyamıyorum resmen geceleri ayaklarımı ıslatıyorum sallıyorum ohhh bir güzel yelleniyo😂😂
fatma1993 SedaveSusam ayni posttayiz aynen yaniyor yanu sadece ayaklarinda yanmasi bi ayri farklolil😃hamilelik iste insana herseyi gisteriyor.
Asd92 Sultan2 Benim gebelik şekerine 27.haftada baktılar canm tam aralığı 20 ile 28 sanırım yanlış hatırlamıyosam.
SedaveSusam Asd92 bizde biraz genetik annemde de var benimde normalde de arada bi yanardı ama gebelikte arttı annem hep ıslak havlu koyardı yani onu o kesiyo dene canım😬