Smyye-25 Kızlar dun doktora gıttım bebegımın ıkı gundur oynamadgnı hıssedıp ntsye bagladı utrosandan baktı bsy yok yoruluosan ondan haraketlerı yavaslıyodur dedı bugun oldu haşa haraket yok korkuyorum bnde bsy mı oldu dıye bnmle aynı durumu yasayan var mı
Busratm Smyye-25 Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama eğer hissetmemeye devam ediyorsanız ya kasılmadan dolayıdır ya da bir sorun vardır. Bence tekrardan bir görüşün ya da gece de olsa doğumhaneye gidip nst ye girin derim. En azından içiniz rahatlasın. Sonuçta bu gebelik kapalı bir kutu ne zaman ne olduğunu bilemeyiz. Tedbir almakta fayda var diye düşünüyorum.
Sema_588 Smyye-25 Bende 39 haftalık gebeyim benım de nst de hareketsiz oldugu söylendi ama acill bi sıkıntı olsa zaten yatış yaparlar dıye düşündüm ama cok fazla çikolata falan yiyemesem de bir cay bardagı şerbet yapıp içiyorum soluma yatıyorum hareket etmeye baslıyo baya bi süre ama tabıkı ayaklanınca kesiyor hareketi. Korkma canım bişi olsa zaten yatıs yapardı doktorun
Kubuuu1 Smyye-25 bana doktorum 4 saat boyunca hiç hissetmezsen hemen gel dedi tatlı şeyler yiyip uzan hareket et meyve ye dökün karnına hareket ettir eğer tepki vermiyor hareket etmezse 4 saat boyunca gel dedi siz de öyle takip edin. Normalde de yarım saat uyur 2 saat içinde 8-10 hareket eder
Smyye-25 Busratm doktoruma gıttım dun her hangı bı sıkıntı olmadıgını soyledı 37haftalık gebeyım ayın30nda tekrardan cagırdı
Binim Smyye-25 ayniyiz cok hareket edemez artik zaten bebek ama hafif suzulur gibi olur iyice dinledin mi hic mi tik yok doktor bakmis zaten evham yapma
MutluB Smyye-25 canım hiç hiç hareket yoksa hissetmiyorsan korkman gerek diye biliyorum ve sen düşündükçe oynadığını hissedemezsin ben de öyleydim düşünmemeye sakin kalmaya çalış bekle baktın yine oynamıyor başka bi doktora git istersen
Zade Smyye-25 Canım artık yeri azaldığı için öyle eskisi kadar hareketli olmasını bekleme zaten .. Kilosu kaç bebeğinin ?
Binim Smyye-25 hissediyosun sonucta annelik icgüdüsüyle hep hissetmek istiyosun korkuys kapiliyosun stres yapma kafan rahat degilse acile git herdey bizim icin degil mi tekrar tekrsr baktir ama sen stres yaparsan kucuk kizimiz da stres yapar uzme annesi onu
Zade Smyye-25 Evet çokta iri de değil 🤷🏼♀️ Bence arada dürtün karnınızdan illa ki bi yerini hissediyorsunuzdur .. ben hareket etmeyince azıcık parmak uçlarımla dürtüyorum hemen ee hareketleniyor 😬
Smyye-25 Binim cok haklısın ama bsy olcak korkusu cok kotu bı duygu ya annem hep dereı anne olunca anlarsn dye gercekten oyle
Zade Smyye-25 Benim ki de kız :) 38. Haftadayız bizde 3200 falan kilosu ama hareketleri fena değil tabi ben rahat bırakmıyorum arada dürtüklüyorum valla 🙈
Smyye-25 Zade en ıyısını yapıyon cnm bn bıde devmlı haraket halındeyım ondanda hıssetmyorum sanırım bebısının kılosuda ıyıymıs senn ben besleyemıyom herlde ya😂