Yusufpoyraz Perşembe günü sezeryan oluyorum. Hastanenin bize verdiği fiyatı doğuma girmeden önce mi yoksa çıkış yapılırken mi ödüyoruz
Gzd_ Yusufpoyraz bazı hastaneler paket şeklinde sunduğu için doğumu önden yatırmanız isteniyor sonradan ekstra ücretler çıkarsa Çıkış işlemlerinde veriyorsunuz yada girerken hiç ücret ödemeyip çıkışta ödüyorsunuz
burcuisik12 Yusufpoyraz girişte yatışın olur isterlerse nst ücreti odenir geri kalan hastane odası dogum odası tahlil cocuk doktoru ücreti olursa hastane cıkısında oluyor zaten cıkmadan kacıcakmışsınız gibi davranıyorlar anlarsınız 😆
ozgeya Yusufpoyraz Hayır bir ödeme almıyorlar,çıkarken yapılan uygulamalar faturalandırılıyor,ona göre ödeme alınıyor.
Yakamoz1 Her hastanenin uygulaması farklı olabilir. Keşke hastanenize sorsaydiniz ☺️ daha sağlıklı bilgi sahibi olurdunuz.