Ecrinbebek45 Doğum sancılarım başlayana kadar ağrı,sancı hissetmedim.Zaten rutin kontrole gitmiştik doktorumuza,ultrasonda bebeğin başını tamamen kanala yerleşmiş görünce açıklık muayenesi yaptı,o şekilde anlaşıldı açıklığım.
Son haftalarda fazlasıyla bel ve sırt ağrıları,kasılmalar vs yaşanıyor.Bebek artık büyüdüğü için ağırlık yapıyor.Bunlar çok normal.Doğum sancısını da diğer yaşadıklarınızdan rahatlıkla ayırt edebiliyorsunuz.
Önce belden bir sancı giriyor,böyle girip çıkan bir sancı.Uzandığınızda,dinlendiğinizde geçmiyor.Gitgide şiddeti ve sıklığı artıyor.Makata doğru iniyor.Şüphelendiğinizde ılık duşa girerseniz,gerçek sancıysa artar.azalmaz ya da kesilmez hiçbir şekilde.