Kızlar ben zehirli guatr (graves) hastasıyım hamıle kalmadan 2 ay önce öğrendim . Hamile oldugum ılk ay Thyromazol kullanıyordum .endoktin dr hemen ılacımı değiştirdi. Bu ılac hamılelıkte kullanılmıuor diye. Benım tsh değerim 8 aya kadar 0.001 yani hıç yükselmedi. Ta ki geçen haftaya kadar suan normale cok az kaldı ve doktorum thyramazol 5mg 3×1 verdi
.ilaç onaylanmıs hamilelıkte içiliyormuş artık . Acaba benım gibi içen var mı acaba . Onaylandı dedi doktorum ama ıcımde hala bi kuşku var ne yalan söyleyeyım kızlar 🤦🏼♀️