Silasahin-1207 Kızlar bugün doktora gittim ve bitane böbreğinde genişleme olduğunu ve doğum sonrasında tedavi olması gerektiğini söyledi böyle bişey başına gelen var mı ?
Zhrnc Silasahin-1207 oğlumda da vardı Şimdi 15 aylık oldu hala daha var maalesef Büyüdüğü taktirde ufak bir operasyon yapılabilir dedi doktoru 5 ayda bir kontrolü var sanıyorum ocak ayı içinde tekrar bakılacak böbreklerdeki büyümeler sabitmi değil mi diye
Sumeyraftt Silasahin-1207 canım 10 mm üzerindeyse Doğumdan sonra takip gerekiyor genelde erkek çocuklarında görülüyor 33 haftalığım benim oğlumun tek böbreğinde 7.5 mm büyüme var kontrollerde ultrasyonla görünüyor zaten takip altındayız Doğumdan sonra geçer diye ümit ediyorum
Silasahin-1207 Zhrnc peki bi sorun teşkil ettimi idrarını dışarı atamayan bebeklerde görülüyomuş internette öyle diyo
Zhrnc Silasahin-1207 doğduğu ilk gece idrar takibi yapıldı İdrarını yaptıgı için tamam bi sıkıntı yok dediler Sonrasında idrarı fışkırarak değilde sızıntı şeklinde olduğu için tekrar takip edilecek ve acil sünnet yapın dediler Sünnetten sonra küçüldü ama hala tam anlamıyla büyüme bitmedi Bi böbreği sanırım 5mm diğeri 6mm di en son
Silasahin-1207 Ngngng normal kontrol için gittim bebeğin gelişimi çok güzel ama böbreğinin birinde genişleme var dedi bende anlamadım ki
Gulsahafsa Ngngng tabi ki doktorlar bebeğin organlarını inceliyolar şuan benim bebeğimde de var takipteyiz
Zhrnc Silasahin-1207 amin canım Seninkinde büyüme ne kadarmıs söyledi mi doktor 10mmye kadar anne karnında problem olmaz dediler Doğduktan sonra 20mm olanlar bile varmış onlarda bizim gibi Takipli hasta
Ngngng Gulsahafsa bebeğin organlarını incelediklerini tabiki biliyorum ben bayanda olduğunu düşünerek sordum hamile bayanlarda da bu sorun olduğu için
Silasahin-1207 Zhrnc söylemedi kaç mm olduğunu şuan müdahale edemem ama doğduktan sonra tedavi görmesi lazım dedi o öyle deyince zaten beynimden kaynar sular döküldü iki hafta sonra bidaha gel dedi canım
Zhrnc Silasahin-1207 hiç korkma şöyle düşün benimki 24 haftalıkken belliydi Seninki şimdi belli olduysa demekki çok büyük değil Tedavilik bi durum olmaz Onlar illa kötüye hazırlıyolar bana da down sendromu vs demişlerdi
Zhrnc Silasahin-1207 çok şükür yok öyle bi durum 😊 Dediğim gibi içini ferah tut, bol su iç, ve asla tuvalete sıkıştırma kendini Yani idrarın geldiğinde bir dakika bile beklemeden tuvalete git O bile etki edebiliyormuş