bebeklerim_ Merhaba bir şey sormak istiyorum bilgisi olan ya da daha önce duyan var mıdır bilmiyorum ama kürtajdan sonra 3-6 ay içerisinde gebe kalma şansı yüksekmiş,3-6 aydan sonra gebe kalma şansı düşüyormuş. Doğruluğu hakkında bilgisi olan var mı?
Sweetblonde88 bebeklerim_ bunu genellemek yanlış olur ben 10 ay sonra hamile kaldım kimisi hemen kalıyor
seda1anne Benim arkadaşım da nerdeyse 1 yıl sonra hamşle kaldı ,öyle bişey olacağını sanmıyorum yumurta takibi yapabilirsin