fatma1993 Okşamanın, dokunmanın nasıl bir zararı olabilir? 😊 Allah korusun, anne karnındaki bebeğe kolay kolay bir şey olmaz. Doktorların muayenede veya ultrasonda bazen ne kadar bastırdığını düşünürseniz de dokunmanın sakıncası olmadığını takdir edersiniz. Abartılı nasihatları dinlemeyin, bebeğinizi gönlünüzce sevin 😊🌸