Ileyda_12 benimde öyleydi aşırı şişerdim gün içinde üstelik ben bişey yiyemiyordum bulantıdan, bebek göbeği değil o tamamen şişkinlik, bebek o dönemde kasıkta oluyor zaten ve en fazla 2 3 cm bişey oluyor😍 16 hafta ve sonrasında biraz biraz büyümeye başlıyor🤰 Sağlıkla gelsin bebeğiniz🙏