Ben daha 15 haftalığım ama frei öl kullanıyorum. Watsonstan almıştım indirimle. Kokusu yok denecek kadar az ama çok güzel. Yapısı da çok hafif ve güzel. Asla yapış yapış değil. Ama işe yarayacak mı ben de bilmiyorum. İçinden çıkan kağıtta sabah ve akşam kullanırsanız garanti çatlak olmaz diyor. Ama daha ileri haftalardan birileri ne diyor ona da bakmak lazım :)