Ben hamile kaldmadan 1 ay önce rengimi açtırdım berbat oldu üstüne koyu renk boya aldım oda kustu aralarda sarılar çıktı berbat haldeyim hamile olduğumu öğrendim sonra böyle geziyorum 😂 bebişlerimden önemli değil ya hele bir doğsunlar acısını çıkartacam 😂 boşverin kızlar hiç riske girmeye gerek yok onlar sağlıcakla gelsinlerde saç boyanır 😍😘