Tinkerbell Merhabalar hanımlar.5-ci haftadayım. sol tarafda,kasığa dogru sancı oluyor.Kanama yok. Bazen sancı şiddetli oluyor,yürürken bile acıyor.Normal bir durummudur?
Mervemm Tinkerbell kişiden kisiye değişiyor canim benim hic sancim olmadi o haftalarda ablam ağlıyordu resmen agridan hic bir sorunda yoktu ama yinede doktora görün
tugcebyl Tinkerbell ben de adet sancısı gibi sancı çekiyodum hep ilk haftalar kasık ağrısı oluyo doktorum normal demişti haftan geçtikte kendiliğinden azalıyor zaten
edaaedaa33 Tinkerbell 5 ve 6. Haftalrda banada oluyo ama haftalar ilerledikçe kaybolmaya basladı gectı senınkıde gecer inş ayakta durmamaya gayret et
brcaky Bu kadar ağır olmadı saniyelik bıçak batması gibi hissediyorum doktor rahmin büyüyor normal dedi ama uzun süre devam ediyorsa doktora söyleyin mutlaka
brcaky Tinkerbell korkmayın kanama olmaması iyi, ama bir süre yatarak geçirmenizde bu süreci fayda var
Tinkerbell brcaky Evet.Şükür,her şey yolundaymış.Bağırsaklar ve mide agrısı ola bilir dedi. hamilelik 5hafta 3gün.Bir hafta-10güne kalp atışlarını duyucaz inşAllah
Tinkerbell tugcebyl Teşekkür ederim yanıtınız için.Allah her kese saglıkla bebeğine kavuşmagı nasip etsin