5+4 haftalık gebeyim herşey çok normal gözüküyor kese 10 mm bebek ona uyumlu ama akşamları çok bel ağrım oluyo kendimi yorumladığık halde sabah uyandığımda hic bisey yok aksam üzeri gibi başlıyor aksamlari dahqda şiddetleniyor 5 yıl sonra gebe kaldığım icin doktorum ne olur ne olmaz diye progestan fitil başladı o mu yapiyo yoksa normalmi bilmiyorum. Sizlerinde 5. Haftada bel ağrınız oldu mu?