6haftalik hamileyim önceden ayarladigimiz kis tatiline ciktik her gün yürüyoruz normalinden baya fazla yürüyorum zarari olurmu. Dinlene dinlene cok su icerek hic bi agrimda olmuyor sükür. Ama normalinden iki kat fazla yoruluyorum sorun olurmu?? Tsk ler😊