Ellosluk Selam arkadaşlar,ilk gebeliğim 6.haftadayım.Ufuk üniversitesine gitmek istiyorum birkaç kez muaneye oldum ama doğum yapmış arkadaşlar varsa detayları ile yazabilir mi?(oda,doktor, ücretlendirme vb )
SnmTt Ellosluk koruyu önermiyorum. Zaten orda doğum yapanların çoğu pişman. Ben orda başlamıştım ama kanamam oldu hastanede yatmak zorunda kaldım 3 gün sürekli kontrol altında olmam gerekiyodu hiç ilgilenmediler zaten doktorumu hemen bıraktım bıraktıktan sonra bi kere bile arayan olmadı nerdesin naptın diye takip edemiyorlar devlet hastanesinden farkı kalmamış. Hrs kadın hastanesine gidiyorum artık ordan çok memnunum.
Aysetk Ellosluk ben medical park dr neslihan yerebasmaza gittim bugun 7. Hafta cok guzel ilgilendi evimiz biraz uzak oldugu icin hemen tahlilleri istedi telefondan kendisine ulasabilecegimizi soyledi cok hosuma gitti kolaylik saglamasi
Kocakafalimucizem EzgiCan_ Selam canım ben de TOB B hastanesine gidiyorum doğum yaptın mı ? Ayşegül hanıma mi gidiyorsun ?
ezghsynn ÖZel muayeneye gidiyorum bende Şenol Kalyoncu ya çok memnunum kendisinden ve TOBB da doğum yapıcam nasip olursa herkes çok övüyo ama bakalım
kardelen_07 ezghsynn muayene ucreti ne kadar ve yaninda rahat olabilidinigiz halden anlayan bi doktor mu? Sezaryen icin dogum ucreti ne kadar biliyor musunuz?
zengooo SnmTt aaaa bende hrsye gdyorum kimseye demiyorum ben ama dolmasin diye😀cok guzel ama burda ovemem herkes gider oraya😀😀drunuz kim
CANSINN ezghsynn Ben de Şenol Hoca’ya gidiyorum ve doğum TOBB’da olacak 🤭 Yalnızca ismim Ezgi değil ☺️