Kdzeregli Hanımlar perşembe 15+2 oluyorum inşallah kontrole gidicem cinsiyet net olarak belli olur mu 🙊
Kardelenyigit 15+6da gittim geçen hafta bugün 😅net olarak kızım bacaklarınıda ayırmıştı doktorda kızım beni hiç yormadı kesin net olarak kız dedi 🥰her açıdan baktı belli olur kesin kuzum 😊tabi bebişşş gösterirsee 🤣
Kaya-6363 Bende yarın 15+2 oluyorum kontrolüm yarın cinsiyetini acaba öğrenebilir miyim çok heyecanlıyım 🙏🏻🤗
Gamzedngdn Kdzeregli inşallah belli olur bende çok heyecanlıyım 4 gün sonra gitçem 13+6 olcaz inşallah gösterir 🌸