Arkadaşlar öyle zmandayizki bebeklerde hamilelikte hep organlarda sorunlar çıkıyor çoğu kişide ama doğunca düzeliyorlar çoğu. Bir sürü arkadaşımın başına geldi hatta kimisini aldırtmaya bile kalktı doktorları ama hepsi doğurdu cillop gibi sapasağlam çocuklar oldu rahat relax olun herşey düzelir.