tgbasltan Betulnh aynı bende canım erken olur diye bekledim 40+1 im suan 😂 doktor zarımı sıyırdı bugün dogumu baslatsın dıye Çarşamba ya en son beklicez
tgbasltan Haticebirece zar var canım altta onu actı dogum hızlansın dıye. Daha dogru baslasın diye artık doğması lazım cok kilo alıyor 😂. Bende hic beklemıyodum sadece muayene edicek sanıyodum dedi zarı sıyırdm ben şok 😅 https://www.google.com.tr/amp/s/mhthayat.haberturk.com/hamilelik/dogum/haber-amp/1031457-dogumda-zarlarin-siyrilmasi-ne-demek