Selam tatlı hamiş arkadaşlarım 🧚🏻♀️ Nasılsınız ? Nasıl gidiyor hamilelik? Benim Allah’a şükür su an iyi 🙏🏻 26 olduk ama ultrasona göre öndeyiz iki haftacık. Sanırım bu gidişle iri bebek olucaz 😁 (maşallah) Neler aldınız bklm? Ben bebkonfordan sepet beşik, baby nest (instagram my.babyhome), takı yastığı (emre_tuhafiye_aksesuar), göğsümde ıslanma oldu bi utandım bide eşimin yanında o yüzden göğüs pedi erken aldım artık, 1 hastane çıkışı hediye geldi 20’li başka bişey almıcam çünkü yaz bebesi olucak bence o yeter çıkış için uzun kollu ama ince o yüzden onu giydiricem, bol bol giysi zıbın dikişsiz atlet vs. Aldım allahım kullanmaya nasip etsin 🙏🏻🤗 Bir yelek ördüm kendim el emeğim olsun diye pek ekim yatkın değildir ama yaptım yine kolayından bişeyler. Büyükler zaten örüyor. Lohusalıkta ve hastanede giymek için lcw da alt üst pijama takım gördüm onu alıcam birde bir elbise şeklinde alıcam. Yüzüne bir örtü yaptırdım. Hastaneden çıkarken örterim diye. Bu arada benim oğlum olucak ismi de poyraz 🌺 Listemde şunlar var kızlar;
BEBEK İÇİN;
Bebek arabası-puseti (kanz)
Küçük boy biberon (Avent)
Uni baby alt açma bezi
Uni baby saç/vücut şampuan
Bepanthol pişik kremi
Banyo seti (babyjem)
Molfix yenidoğan bez
Uni baby ıslak mendil
Bornoz seti
2 ince battaniye
Silikon yastık
Saç/tırnak bakım seti (chicco)
Bebek bakım çantası (nar çanta diye geçen modellerden)
Burun aspiratörü (chicco)
Ateş ölçer
Banyo lifi (babyjem)
Emzik (chicco)
KENDİM İÇİN;
Alt üst pijama (lcw)
Uzun elbise düğmeli gecelik
Göğüs pedi (weebaby)
Göğüs kalkanı (avent)
Yetişkin bezi (lohusalık için)
Terlik (Doğumda kullanmak için)
Göğüs ucu kremi
Emzirme sütyeni vs
🌺 kendim hastanede takmalık saç yaptım oda süsletme konusunda kararsızım hediyelik magnet yapıcam birde arkadaşa eşe dosta tamam 👍🏻 eksiklerim vardır illaki şunu da ekle diyen tecrübeli anneler varsa sevinirim 🙏🏻 bnm toplam maliyet 2500 tl aşağı yukarı bu marka fiyatlara göre araştırmamı yaptım alışverişe hazırım 😁🌺 bunlar öncelikle gerekli şeyler şu anlık daha giysi alıcam yazlıklar çıksın diye bekliyorum 😁