Mhtp41 kızlar hala isme karar veremedik çıldırmak üzereyim lütfen yardımcı olur musunuz 🤔ÖZGE YASEMIN BEGÜM IPEK
Didi6 Mhtp41 Inan ki yazdığın isimleri görünce çok mutlu oldum. Günümüzdeki lina, Mila vs isimlerinden bin kat daha hoş. ☺ Yasemin çok güzel bir çiçek Özge kulağa çok kibar geliyor Ipek çok nazik Begüm çok anlamlı Karar vermek zor gerçekten.
nilly Tanıdığım bütün yaseminler çok nahif kibar kırılgan. Ipek isminde gorduklerim hep güzel kızlar. Begumler hep dalgali yada kivircik saçlı minyon. Özgeler biraz tatlı cadı 🤗😀😀🤗. Hepsi de güzel isimler. Iyi ki de lila mila aden maden değil 🤗 ben olsam begüm derdim. 🌸