Ben yengemin doğumundan bahsetmek istiyorum, 1 sene önce doğum yaptı. 3. Çocuğuydu ve sezeryan olması gerekiyordu.(ilk iki çocukta sezeryandı) 37.haftasındaydı sabah akıntı seklinde suyu gelmeye başlamıştı bana söyledi hastaneye gittik, nstye bağladılar sancın yok diye geri gönderdiler, suyu akıntı gibi gelmeye devam ediyordu tekrar gittik nstye bağladılar sancı yok diye tekrar gönderdiler, aksam oldu bu Yengem kötü olmaya başlayınca 3. Kez gittik tekrar nstye bağladılar yengemede sürekli gelip durma çocuğu düşürecen artık demişler, ben sinirlendim kadının suyu geliyor nereye gönderiyorsunuz diyince " o su değil enfeksiyon akıntısı sancısıda yok , doğumada 3 hafta var " diyince dayanamadım çıktık hemen tıp fakültesine gittik.
Tıp fakültesinde muane ettiler test yaptılar , çocukta su hiç kalmamış hemen sezeryan olması gerekiyor bi kaç saat daha gelmseydiniz çocuk ölürdü dedi. Bizde başımızdan geçenleri anlattık doktor çok kızdı , 'sezeryan olması gereken bir gebeden sancıyı nasıl beklerler diye , sezeryan olması gereken birinin illa sancısı mı gelmek zorunda diye'
acil sezeyana alındı çocuk doğar doğmaz gösterilmedi küveze alındı bi kaç hafta küvezde kaldı , suyu bittiği için akciğerleri enfeksiyon kapmış solunum sıkıntısı olmuştu.
Diyeceğim su ki, doktorunuzu çok iyi seçin koskoca hastane doğum suyu ile enfeksiyonu ayırt edemedi, ve suyu bitmiş sezeryana alınması gereken gebeden sancı beklediler, onlar yüzünden çocukta biraz sorunlar oluştu, doktor çok önemli bu konuda Hayırlı doğumlarınız olur insallaah.