Hanımlar iyi akşamlar . Anne olanlar Bebişleriniz ek gıdaya geçtiğinde kendi yediklerinizden mi verdiniz yoksa 1 gün patetes kabak vs mi verdiniz. Yani eskiler herşeyi veriyormuş tabiki şimdi herşey çok farklı da bu kadar sakınmak iyi olur mu bilemedim gelişimi açısından