Bebekkikusu Bu gun doktorum plesanta ayrimindan supelendi ve yarin tekrar muayneye cagirdi basina gelen varmi daha 25 haftaligim gebeligi sonlandiralim derse yasamaz bebegim cok korkuyorum bilgisi olan yazabilirmi bu arada kanamam yada agrim yok
Reina Bebekkikusu çok üzüldüm dilerim öyle bişey yoktur. Evet bahsettiğin şeyin ismi dekolman. Öyle bi durum varsa bebeğin alınmaması durumnda sennde hayatın riske girer😔 inşallah yoktur
Zade Bebekkikusu Neden yaşamasın Canım öyle bakma duruma .. prematüre bebekler çok güçlü oluyor ve hayata tutunmayı başarıyorlar .
Netdlxx Bebekkikusu plasenta ayrılması kendini şiddetli kanama ile belli eder acil sezaryen gerekir. Bir yerde yanlışlık var ya doktorun dediğini tam anlamadın ya da plasentada başka bir problem var. Bu arada bulunduğun haftaya göre bebekte ciddi bir problem yoksa iyi bir hastane ve iyi bir doktor kontrolünde bebeğin yaşama imkanı var. Araştırırsan o haftalarda doğan çocukların yaşama durumunu öğrenebilirsin... Ama yaşama şansları hakkında net bilgi veremem. Az bir lekelenmem dahi olsa vakit kaybetmeden acile gitmelisin.
Bebekkikusu Insallah doktorum yanlis gormustur verdigi kagitlarda plesanta ayrimi suphesi yaziyo uyku uyuyamiyorum