Kriss Merhabalar herkese, ben 22+5 günlük hamileyim. Bugün kan tahlili yapıldı ama crp yani kanda enfeksiyon baya yüksek çıktı. Başına böyle bişey gelen var mı ? Varsa ne gibi tedaviler uygulandı? Şimdiden teşekkürler.
Zade Kriss Enfeksiyonun var Canım .. Hangi nedenden kaynaklı olduğunu bulup ona göre bir tedavi başlayacaklar ..
Cansummm Kriss crp yüksekliğinden dolayı bebeğimin kesesi delindi 22. Haftada Suyum gelmeye başladı ve erken doğumla bebeğimi kaybettim. Asla ihmal etme bende çok dikkat etmeme rağmen neden kanda enfeksiyon olduğunu bir türlü bulamadı Dr lar gitmediğim bölüm kalmamıştı ama sonunda bebeğimin kesesini incelte incelte deldi enfeksiyon. En kısa sürede düzelir inşallah
Zade Kriss Enfeksiyonun tedavi edilmezse bebekte bazı problemlere yol açabilir .. Tedavi edilirse hiç bir sıkıntınız olmaz Allah’ın iziyle
Winnie Bende aynı durumu yaşadım, antibiyotik tedavisiyle atlattık şükür 😊 korkma asıl crp düşmezse o zmaan bebeğe zararı olur. Bebeğe zarar vermeyecek antibiyotik başlanıyor
Simsim60 Cansummm merhaba biraz eski bir post ama araştırırken denk geldi.aynı şeyleri yaşamısız bende 22.haftamda erken doğum yaptım.şimdi netten bakıyorum tahlil sonuçlarıma crp 94 yazıyor.doktorum enfeksiyon yüzünden düşürdün demedi tabi.kendi kendime araştırarak buldum.haftaya kontrolüm var sorcam doktoruma neden daha önce hiç crp almadığını.siz o kaybınızdan sonra doğum yaptınız mı yaptıysanız böyle sorunla karşılaştınız mı yani tekrarladı mı crp.kusura bakmayın uzun oldu biraz
Simsim60 Cansummm şimdi doğum hikayeninizi gördüm ne güzel kavuşmuşsunuz yavrunuza😊aynı şeyleri yaşıyoruz bende iğne kullandım bende de pıhtılaşma var.umarım hikayemizde aynı olur bende sizin haftalarda sorunsuz hamilelik geciririm inşallah gebelik düşündüğümde🤲
Cansummm Simsim60 inşallah çok teşekkür ederim🙏🏻Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın herkese evlat kokusunu nasip etsin inşallah. İnanılmaz güzel bir duygu 😇sizin de olacaktır Allah’ın izniyle 🙏🏻
Simsim60 Cansummm canım yukarıda bişey daha sormuştum yardımcı olursan çok sevinirim😊crp ile ilgili bi enfeksiyon durumu yaşadın mı bu hamileliğinde
Simsim60 Cansummm enfeksiyon sebebi ile erken dogum oldu sanırım sizde.bende de öyle oldugunu düşünüyorım yinede bu durumda dikiş gerekiyor mu önlem amaçlı.hani doktorunuz erken dogum enfeksiyondan dolayı diyip dikişe gerek yok demedi mi?dikiş olsa bile enfeksiyon olursa yine erken dogum olur öyle değil mi
Cansummm Simsim60 evet olaki tekrar bir sebepten erkenden su gelişi olursa dikişte olsa maalesef doğum gerçekleşir. Benim tedbir amaçlı 13. Haftada dikişim atıldı en başından en sonuna kadar Perinotoloji uzmanı ile ilerledim. İlk 3 ay bağışıklık yükseltici serum takıldı. (ayda 1) zor geçicek hamileliğim dedim ama çok rahat geçti. Tabi ben gene de 9 ay hiçbir iş yapmadım çok şükür hiçbir sorun yaşamadan evladımı kucağıma aldım
Kullaniciadi Cansummm Merhaba yazdıklarınızı okudum. Bende 20. Haftada kaybettim Servikal yetmezlikten dolayı. Şuan 8 haftalık hamileyim perinatologa gitmeye başladım. Neye dayanarak bağışıklık için serum verildi merak ettim. İlkinde bende crp yüksekti fakat önemsenmedi hamilelikte olur dendi.