Cansuu54 2 kez alttan muayene etti ben feryat figan😊pelvik kaslarım dar olduğu için benide bebeği de riske atmak istemedi kendisi yapamayacağım için, birde sağolsun iyiki ilk beni aldı doğumda beklemediğim bir olay gerçekleşti, tansiyonum fırladı heyecandan sanırım 19a yükseldi onu biliyorum, sakinleştirici vurdular dil altı verdiler 😁 ama hastaneden aşırı memnun kaldım doğum yaptım sabah 8de 9 de hadi, diğer sabaha kadar hemşire, bebek hemşiresi, ebe kim varsa geldi sürekli bilgi verdiler, benim bebeğimde sarılık vardı sürekli uyuyordu ne zaman çağırsam gece sabaha kadar geldiler ilgilendiler, hatta bilgi vermelerinden ilgiden sıkıldığım zamanlar oldu 😊