Kızlar 3 aylık hamileyim 4 kz kardeşiz 4ümznde göğüs ucu içe dönük 2 kız kardeşm dogum yaptı uc olmadığı için cok acı çektiler bnde daha smdiden cözüm aramak istiyorum yara olmaması için göğüslerim de cok küçük uç yok neler yapmam lazm doguma kadar ve dogumdan sonra. Bilenler yazabilir mi