Iyi aksamlar, gecen hafta sali gunu sezaryenle dogum yaptim. Ilk dogumum ve ilk ameliyatim oldu. Buralardan cok okudum, cok arastirdim. Cogunluk “spinal sezaryenle dogum yapmak cok kolay, cok rahat” dedigi icin psikolojik olarak rahattim.
Sali gunu sabah erkenden kalktik. Ameliyattan once 8 sa aclik, 4 sa susuzluk dedikleri icin ac susuz hastaneye gittik😅 neyse yatis islemlerini yaptirip esim, gorumcem ve ben odaya ciktik aman surda ne varmis ne yokmus diye daha odaya bakamadan bir hemsire geldi damar yolu acti, digeri geldi ameliyat onlugunu getirdi. Bende hafiften bir heyecan, stres basladi. Baya baya cocuk doguracagim, ameliyat olacagim🤦🏽♀️ Neyse 5 dk gecmeden sedye geldi. Allaaaaahhh bana bir aglama geldi; ama gozyaslarimi tutmaya calisiyorum. Koydular beni sedyeye bebegimin kiyafetlerini de kucagima verdiler, surduler ameliyathaneye🙈 Iceri girmeden esime sarilirken artik tutamadim gozyaslarimi agladim😢 Neyse artik ameliyathanedeyim, icerde 5-6 kisi vardi. Hepsi cok nazik ve anlayisli insanlardi. Teomandan bir seyler caliyordu oh dedim severim😃 neyse anestezi uzmani geldi, onume bir baska gorevli durdu dedi gogsume dayanin ve sakin kalmaya calisin. Sag bacagimda ufaktan bir elektrik carpmasi hissettim, ardindan o meshur sicaklik hissi😅 once sag ayagimda sonra sol ayagimda derken dediler hadi bakalim yat. Iceri girdigimde saat 9du, doktorum 9.10 gibi geldi. Bu arada yattigimda bir ara bir mide bulantisi geldi. Ama cok kisa surdu hemen hallettiler gecti. 9.21de bebegimin sesini duydum ve onu gordum🥰 bebek ciktiktan sonra daha siddetli bir mide bulantisi hissettim yine ayni sekilde duzelttiler. Saat 10 gibi odama goturduler. Ama tabi bir salaklik var ustumde bir aptallik😅😅
Ozetle gercekten de spinal sezaryende korkacak bir sey yokmus, hatta keyifli diyebilirim. Uyusukluk gecince tabi ameliyat yeri sizliyor, yaniyor; ama inanin cekilmeyecek aci degil. Soyle bir sorun oldu amelyattan sonra her iki ayagimdan dizden asagisi davul gibi oldu; ama normalmis. Bugun 7.gun sislerim indi, kendimi cok daha iyi hissediyorum. Cuma gunu dikis aldiracagim, bir ondan korkuyorum nasil olacak diye🤷🏽♀️🤦🏽♀️ Uzun olmasin diye her ayrintiyi yazmadim. Merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim. Allah hepinizi saglikla bebeklerine kavustursun😘