Merhaba hamisler
Bugün 7 ay kontrolüm vardı 30+1 im ultrason da AC ve PL si 29 hafta çıktı doktor çok büyük bir problem değil ama genede takibe alalım dedi 6 ocakta tekrar çağırdı. Gelişim geriliğini kapatmam için ne yiyip içmeliyim sizce yardımcı olursanız sevinirim 🤗