Akduygu https://imgyukle.com/i/VP4wV1 kızlar 7. Haftamdayım bu testleri yaptırcam ama çalıştığım içim sabah erken gidemiyorum hastaneye.. Aç karnına mı oluyor bu testler?
Netdlxx Akduygu Hayır canım klasik gebelik takibi aç gitmene gerek yok. Hatta mümkünse iyi bir kahvaltı yap sonuçta hamilesin 😊 Kan şekeri takibi, şeker yüklemesi gibi durumlarında senden aç gelmen istenebilir ama
BlgnRb Akduygu biyokimya testi için aç gitmen lazım diğer tahlillerde açlık tokluk aranmaz. Biyokimya da karaciğer enzimlerine açlık kan şekerine böbrek enzimlerine filan bakılır
Muge0609 Akduygu Biyokimyanın İçinde Glukoz Bakacakları İçin Tok Karnına Yaptırırsanız Doktoru Yanıltır. Ve Biyokimyanın İçinde Ne Bakacaklar Oda Önemli Bazı Testlerin Aç Yapılması Gerekebilir.
ozlemkaramann Akduygu valla canım 7 haftamda yaptırmıştım bende ilk tok gittim yapmadı kadın doğum doktoru aç karna gel dedi ertesi gün aç karna gidip kan tahlili verdim. 30 haftadayim şuan da
Handan17 Netdlxx Netdlxx yanlia yonlendiriyorsunuz tahlilerde tsh da istenmis troid hastasiyim her ay ac karina kan vermem gerekiyor tsh bakilirken
ozlemkaramann Netdlxx 30 haftadayim 7 haftamda bu testleri yaptırdım hatta ilk gittiğimde bende tok. Gittim yapmadilar aç karna gel dediler ertesi gün 9 da Ac karna gidip yaptırdım. Yalnıs yönlendirme gibi bir durum yok...
Netdlxx ozlemkaramann bende 33.haftamdayım doktorum 2 aya bir bu rutin testleri istiyor ve düzenli olarak yaptırıyorum. Kesinlikle öyle durum yok birkaç arkadaş daha yazmış zaten lütfen doğru bilgi verelim kız ona göre haraket edecek sonuçta
Netdlxx Muge0609 O glikoz normalde olması gereken değer. Doktor açlık kan şekeri istemediği sürece tok olarak bakılır
Mesa33 Akduygu ben bütün tahlillerime ac gittim canım en erken saatte gittim. Bu arada takip kartın çok tanıdık geldi 😊 metrolife a mı gidiyorsun
ozlemkaramann Netdlxx bir kaç kişi daha aç karna yaptırdığına göre çoğunluk doğrudur değil mi. Kimsenin amacı yalnıs bilgi vermek değil herkes yaşadığını bilgini söylüyor...
Nslhnakn Akduygu bende randevuya gittiğimde o esnada yaptırmıştım canım doktora sabah aç karnınamı yaptırayım dedim hayır şimdi yaptırabilirsin demişti
Tazeanne0134 Akduygu kan vereceksin aç karnına olman gerek diye biliyorum canım neden sabah erken veremediğini anlamadım