Blackmom Arkadaşlar bugün biraz hareketliydim özellikle son 1 saattir karışımda adet sancısı gibi Ağrı kasık aprısı ve hafif sırt ağrım var.. Yorduğum için olabilir mi yoksa korkmalı mıyım ?? bu arada idrar yolu enfeksiyonum var
Gsmlc Yorulduğun için olabilir banada bazen oluyor biraz dinlen ama erteleme yinede biraz kendini dinlemeni öneririm
Zezemeze Blackmom ben dün çok kötüydüm adet sancısı çektim baya korktum bugün doktora gittim. Bebek iyi rahim ağzım suyum falan da iyiymiş tahlil yaptı enfeksiyon çıktı. Yani enfeksiyon çok ağrı yapabiliyor bir an önce kurtulmalıyız.
Blackmom Zezemeze aynen canm bencede enfeksiyondan.. Lökosit 27 çıktı bende doktor üromisin verdi içtim ama sanırım geçmedi ya
Zezemeze Blackmom aynen ondandır endişelenmeyin ben dünden beri çok korkmuştum enfeksiyon yüzündenmiş.
Zezemeze Blackmom aynen ondandır endişelenmeyin ben dünden beri çok korkmuştum enfeksiyon yüzündenmiş.