Boncuk16 Merhaba 😊 31+1 gebeliğim var ama yaşadığım nabız yüksekliği bazen kalp çarpıntısı yapıyor bazen 120 lerde olduğu halde yapmıyor bu kadar yüksek olması normal mi ? Siz de aynısını yaşıyor musunuz merak ettim 🙏
Gamzer68 Boncuk16 ben yaşıyorum kaç doktora gittim hamilelikten dediler ama 145 falan görünce kardiyoloji baktı cihaz falan takıldı 1 gün. 2 ünite kan eksik cıktı benim kansızlık ve gebeliğe bağladı normalmiş yani canım :)
Basaaak Boncuk16 o an çarpıntı anında tansıynda kontrl et cnm benm tansıynm yukseliyrms meger tansyn ilacı basladık
Boncuk16 Gamzer68 benimde ritim holter takıldı birşey çıkmadı kanım çok düşük 8.4 ondandır herhalde doktorum 32 olunca Demir takıcak yükselsin diye teşekkür ederim canım içim rahatladı 🤗🙏
Boncuk16 Basaaak tansiyonumu takip ettiriyorum hep canım 10/6 11/7 çıkıyor güzel seyrediyor tek sıkıntı nabız yüksekliği ve çarpıntı o da kanım düşük olduğundan herhalde napalım az kaldı son zamanlar normaldir diyorlar sana da geçmiş olsun canım 🙏🤗