Yasemin35 canım 23. Haftadan sonra genellikle tansiyon oynamaları az da olsa başlıyor. Tabikii açlık da bir etken olabilir dikkatli ol. Ben bırak araba sürmeyi evin önündeki markete gittim hava güzel miss gibi gayet iyi hissediyordum bir anda fenalastım tansiyonum düştü anladım düştüğünü eve kendimi zor attım. Hemen ayakları havaya diktim. Dikkatli ol canım 🤦🏻♀️🤗 Allah yardımcımız olsun.