Kizlar dün doktora gittim. 37+6’yim Doktorum bebegin dogum kanalına girdigini ve nst de sancilarimin başladigini söyledi, 40. Haftayi beklemez dedi. Normalde bir sanci hissetmiyorum. Bu durumu yaşayıp dogum yapan var mi aranizda ortalama ne kadar sonra dogum başlar. Ocak ayina girmesini çok istiyorum ama daha bir hafta var 🥺