Utayturku Boğazım yara ve iltihap olduğu için acil doktoruna gittim ama bana augmentin antibiyotik yazdı. Hamileyken augmentin kullanan var mı ya güvenemedim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Demet1992 Ben kullandım canım, 7-8 haftalık falandım o zaman, bi sakıncası olsa vermiyor zaten, 10 günlük içtim hatta idrar yolu enfeksiyonum için