mihrinazsumbul Daha düne kadar göbeğimde oynayan bebeğimin hareketleri kasıgımda göbeğimin bayagı altında. Normal mi yoksa ciddi bi durum mu? Yaşayan var mı? 23+1 haftalıgız daha