Selam kızlar 22+6 günlük gebişim. Hamilelikten önce basurum vardı ama kremler le falan 2-3 güne geçiyordu son zamanlarda sanırım ilaçların etkisiyle küçük Bi top kadarken şimdilerde yarım ay şeklinde şişlik var kabiz olmamaya dikkat ediyorum ama şişlik inmiyo tatlı tatli kaşınıyor ama acıyo kontron özlü krem sürdüm saf kantron yağı sürdüm banamisin demedi bugün Bi yakınım in tavsiyesiyle sarımsağı ezip koydum ama yandım kavruldum 2-3 denemede hiç bisey in kalmaz kaç kişi bu şekilde geçirdi dedi Bi kaç gün daha deneyip gezmezse Bi sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum gerçi o ilaçlarda ise yaramıyor diye biliyorum ama 😒 sizin verebileceğiniz Bi öneri var mı??