Erenveannesi bana tüp bebek merkezinde ki hemşire söyledi ama tanıdığım kendi hastalarida vardı onlarda bana dediler bizi zor kabul etti ben İsmail hocanın hastasıda değildim sonra bende onur hocayı seçtim doğumum gazide olck ücret almam dedi doğum için alsada zaten çok bişey almıyorlar ozeller gibi beni sigorta şirketi arıyordu yılbaşından sonra Medicana da Süleyman bey var 9 bin lira olcak diyor doğum paketi dedim sakamisinz diyor bütün hastaneler öyle iki üç bin lira zam yapıldı iki kıytırık kanala cikiyolar ballaniyorlar